Про проєкт

Fashion AID® — стильний і відвертий соціальний бренд! Ми не соромимося думати й говорити про секс, і хочемо, щоб ви зробили це разом з нами. На сайті Fashion AID зібрана найбільша колекція унікальних авторських принтів на тему безпечного сексу, які можуть бути нанесені на футболки, екосумки та прикольні аксесуари.

Допомагати — модно! Купуючи речі з колекції Fashion AID, ви допомагаєте ВІЛ-позитивним дітям. На зібрані кошти Фонд Олени Пінчук придбає медикаменти, дитяче харчування та предмети гігієни для ВІЛ-позитивних дітей та спеціалізованих медичних закладів, у яких вони виховуються або перебувають на лікуванні.

Як це було

Великий вибух – зародження колекції Fashion AID

Колекція принтів Fashion AID народилася у 2010 році внаслідок великого вибуху, який стався прямо в офісі Фонду Олени Пінчук під час конкурсу Naked Street Fashion. Тоді графічні дизайнери та сотні простих людей надіслали свої роботи на тему безпечного сексу. Більше сотні принтів стали частиною колекції Fashion AID, яка представлена ​​сьогодні на сайті і яка постійно поповнюється новими роботами.

Для любителів історії

2007 РІК  |  Червоний — символ боротьби зі СНІДом у модній індустрії

Бренд Fashion AID народився просто на подіумі Ukrainian Fashion Week у березні 2007 року задовго до появи колекції принтів. Тоді на запрошення Фонду Олени Пінчук провідні українські фешн-дизайнери приєдналися до боротьби з ВІЛ/СНІДом в України. Поєднавши свої зусилля, вони створили  «Червону колекцію» Fashion AID.

За Love у всьому світі!

У жовтні 2007 року на подіумі з’явилася весільна колекція Love Fashion AID, в якій дизайнери показали, що люди з ВІЛ мають право на життя, любов, сім’ю та народження здорових дітей. Щоб підтримати ВІЛ-позитивних людей, у показі взяли участь зірки естради та спорту.

2008 РІК  |  Боротися та перемагати!

У жовтні було показано мілітарі-колекцію AIDS Army Fashion. Тоді війну СНІДу оголосили політики та музиканти, спортсмени та журналісти, бізнесмени та танцівники. Вони вийшли на подіум Ukrainian Fashion Week, щоб заявити про свою позицію і закликати суспільство до активних дій.

2010 РІК  |  Гола правда…

У березні Fashion AID представив соціальну колекцію нижньої білизни Sexy Safety, яка підкреслювала, що, замовчуючи, недомовляючи й соромлячись говорити про СНІД, ми сприяємо поширенню інфекції.

Ми любимо всіх наших авторів!

Для колекції Fashion AID свої принти створювали українські фешн-дизайнери: Світлана Бевза, Ксю Марченко, Маша Бех. | Художники: Ілля Чічкан, Маша Шубіна. | Номінанти на Премію PinchukArtCentre 2015: Kinder Album, Євгенія Бєлорусець, Данило Галкін, Катерина Єрмолаєва, Микола Карабінович, Дар’я Кольцова, Роман Михайлов, Сергій Якименко. | Ведучі «Нового каналу»: Марія Єфросиніна, Ольга Фреймут, Олександр Педан, Сергій Притула, Роман Скрипін, Діма Коляденко, Еріка. | Графічні дизайнери та сотні учасників креативних конкурсів, які проводив Фонд Олени Пінчук.

ЕРІКА

Мені дуже хочеться підтримати ВІЛ-інфікованих людей і сказати їм — життя триває! На футболці я зобразила смайлик і кольорові, яскраві плями. Мій меседж — живіть яскраво і любите життя! Незважаючи на складні етапи у своєму житті.

ДМИТРО КОЛЯДЕНКО

Я радий приєднатися до благодійної акції Fashion AID. Упевнений, моя футболка сподобається і дівчаткам, і хлопчикам, оскільки вона дуже позитивна і весела. Вважаю, що будь-який чоловік, що поважає себе, повинен завжди мати при собі презервативи. Сподіваюся, мій добрий посил допоможе людям більш осмислено ставитися до відносин.

МАША ЄФРОСИНІНА

Моє величезне прохання до всіх— ніколи не припиняйте мріяти! Сподіваюся, що завдяки Fashion AID мій заклик не втрачати віри в мрію почують якомога більше людей. За допомогою телебачення, соціальних fashion-проектів ми отримуємо можливість підтримати тих, кого торкнулася проблема ВІЛ. Всі ми повинні пам’ятати: віра і внутрішня установка дійсно дають сили та енергію.

СЕРГІЙ ПРИТУЛА

Я вважаю, кожна людина має брати участь у благодійності: якщо тобі добре, зроби так, щоб комусь стало легше!

ОЛЬГА ФРЕЙМУТ

На мій погляд, за допомогою соціальної моди можна швидше донести людям потрібну інформацію, це чудовий спосіб привернути увагу мільйонів молодих людей до гострих життєвих проблем.