Фонд «АНТИСНІД» та Кураж Базар візьме участь у зборі коштів для порятунку дітей

Фонд «АНТИСНІД» та Кураж Базар візьме участь у зборі коштів для порятунку дітей

18-19 червня 2016 року Фонд Олени Пінчук «АНТИСНІД» по запрошенню Української Біржі Благодійності візьме участь у благодійному Кураж Базарі й приєднається до збору коштів на придбання серцевих імплантів (окклюдерів) для дев’яти дітей із вродженим пороком серця.
Для цього необхідно зібрати 451 000 грн.

Обидва дні Кураж Базару проєкт фонду Safe Connection збиратиме кошти, продаючи фотокнигу «Вигляд з вікна», створену спеціально для цієї події. В альбомі зібрані фотографії, зроблені фотографом Мариною Карпій з вікон відомих українців, які погодилися допомогти дітям. Серед них: фотограф Марина Карпій із чоловіком, солістом групи «Мгзавребі» Гігі Дедаламазішвілі; шоумен Дзідзьо; самовисуванець Гарік Корогодський; радіоведучий Radio ROKS Сергій Кузін; головний редактор інтернет-видання «Українська правда» Сєвгіль Мусаєва-Боровик; олімпійська чемпіонка Лілія Подкопаєва; художники Олександр Ройтбурд та Арсен Савадов; журналіст, телеведуча Оксана Соколова, громадський та культурний діяч Слава Фролова. Для обкладинки фотокниги свою роботу «Дотик №4» надав художник Павло Маков.

Марина Карпій, Гігі Дедаламазішвілі, Оксана Соколова та інші учасники проєкту прийдуть на Кураж Базар, щоб разом із Фондом «АНТИСНІД» особисто підтримати збір благодійних пожертв для порятунку дев’яти дитячих життів. У просторі проєкту на Кураж Базарі буде розташоване величезне чорно-біле вікно, яке є елементом інсталяції «Блокада спогадів» художниці Катерини Єрмолаєвої.

Також відвідувачі зможуть пожертвувати кошти, набуваючи стильних футболок Fashion AID з принтами на тему безпечного сексу. Модні українські дизайнери, Анастасія Діденко, Bogdan Kass, Кирило Kir-Khartley та Іван Фролов, навчать покупців, як носити куплені футболки «в стилі fashion», доповнюючи їх мовами, представленими на барахолці. Отримати консультацію дизайнерів можна в суботу з 13:00 до 15:00 і в неділю з 13:00 до 18:00.

Усі бажаючі вже зараз можуть допомогти Маші Поздняковій, Валерії Задвернюк, Миші Полію, Діані Бегіній, Саші Сейку, Саші Шевченко, Лізі Гонцовській, Юлії Григорівській та Алісі Добровольській. Для цього необхідно зробити пожертву на придбання оклюдерів на сайті  Української Біржі Благодійності.

4 500 дітей щорічно народжуються в України з вродженою пороком серця — це 6-8 випадків на 1 000 новонароджених. 20% таких дітей помирають у віці до 1 місяця, ще 20 відсотків – до 1 року, і тільки 60 відсотків проживуть більше року. Сьогодні через високу вартість оклюдерів дітей лікують за допомогою кардіохірургічної корекції з розрізом грудної клітки. Після цього малюки довго проходять реабілітацію, а через обов’язкову зупинку серця під час операції у них можуть виникати серйозні ускладнення.

Імплантація оклюдерів проводиться без розрізу, без зупинки серця та глибокого наркозу. Пацієнтам не потрібно реабілітація, і вже через 1-2 дні їх виписують додому. Такі безкровні операції проводять безкоштовно в Національному інституті серцево-судинної хірургії ім. Амосова.Але батькам необхідно самостійно набувати серцевих імплантів, і вартість надто висока для більшості українських сімей — від 30 до 100 тисяч гривень. Саме тому стільки дітей в Україні потребують благодійної допомоги.

Анастасія Діденко — автор бренду SIYA, молодий дизайнер-естет, яка несе ідею Моди як мистецтва і пропагує філософське ставлення до зовнішнього вигляду. У світі моди з’явилася у 2013 році як стиліст і ілюстратор. У 2014-му заснувала бренд одягу та аксесуарів SIYA. Переможниця Most Fashion Awards. У 2015 році дебютувала з брендом SIYA на Ukrainian Fashion Week, представивши колекцію, присвячену мистецтву перформансу — «Perform 0».

KASS — нове віяння в українському модному просторі, бренд наймолодшого українського дизайнера, учасника Ukrainian Fashion Week Богдана Касса. Незважаючи на молодий вік, дизайнер зміг зарекомендувати себе на модній арені й отримати визнання безлічі шанувальників. KASS – це глибокі тони, комфорт, універсальність і унісекс. Дизайнер бачить в одязі щось особливе, не тільки обкладинку, він вважає, що завдяки зовнішнім перетворенням, людина може відкрити себе з іншого боку.

Kir-Khartley — молодий дизайнер, стиліст, художник, імідж-консультант. Прогресивність, бунтарська харизма і бажання бути особливим рухає Kir-Khartley в дизайні одягу.

Іван Фролов професійно займається створенням одягу з 14 років. Починав з помічника конструктора в Zaharova studio, працював конструктором у Patroka STUDIO, стилістом телевізійних проєктів медіа-холдингу 1+1. Як художник за костюмами створював концертні образи відомих українських зірок. У 2011 році заснував власний бренд одягу FROLOV і розпочав роботу над створенням капсульних конкурсних колекцій для участі у всеукраїнських та міжнародних конкурсах дизайнерів одягу. У 2013 році став володарем Гран-прі XIV Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє» з колекцією BSD.