Модний світовий формат різдвяної благодійності вперше з’явився в Україні

Модний світовий формат різдвяної благодійності вперше з’явився в Україні

Перший в Україні благодійний різдвяний магазин у форматі pop-up store (від англійського pop-up – «випливати, несподівано виникати») відкрився сьогодні у Києві, на вулиці Мечникова, 2, на першому поверсі однієї з найкреативніших офісних будівель столиці. Він створений Фондом Олени Пінчук «АНТИСНІД» за підтримки бізнес-центру «Парус», щоб зібрати благодійні пожертвування для ВІЛ-позитивних дітей у рамках проєкту Fashion AID.

Новорічні ялинкові прикраси ручної роботи та зворушливі плюшеві іграшки, дизайнерські футболки та печиво у подарунковому упакованні, чашки та шалі ручної роботи – все це вже доступно кожному, хто напередодні Нового року та Різдва шукає подарунки для своїх друзів та рідних. У просторі магазину встановлено спеціальний інтерактивний дисплей, на якому відображається інформація про проєкт та його партнерів.

Першими продавцями в магазині стали ведучі «Нового каналу» Олександр Педан та Катя Павлюченко, які так взялися за мешканців та гостей бізнес-центру, що вже за першу годину роботи продали новорічних сувенірів на суму понад 10 тисяч гривень.

Магазин працюватиме протягом двох тижнів перед Новим роком. Але вже наступного року такі майданчики з’являтимуться не лише у передноворічний період.

У планах організаторів проєкту – зробити його щорічним та залучати до його розвитку українських зірок. Можливо, вже найближчим часом кияни зможуть купити іграшки та речі, які пожертвують для цього проєкту відомі українські музиканти, актори, спортсмени та телеведучі

Перший український pop-up store з’явився у Києві завдяки підтримці партнерів, які безкоштовно допомогли створити цей благодійний магазин, а також його оформити, обладнати та наповнити зворушливими різдвяними сувенірами.

Дивіться фотогалерею відкриття магазину.

Що таке pop-up store?

Цей формат вперше з’явився у Лондоні, Лос-Анджелесі та Берліні у 2004 році. Pop-up store («спливаючі» або «партизанські» магазини) – це місце продажу товарів, яке створюється на незвичайних майданчиках. Магазини pop-up store з’являються в несподіваних місцях, створюючи навколо себе ажіотаж і надаючи брендам присмак ексклюзивності та креативності. Торговими майданчиками у цьому форматі стають простори галерей, музеїв, театрів, вуличних терас, пляжів та арт-кафе. Цей формат використовують найбільші світові бренди, такі як GAP або H&M, а також бренди, що спеціалізуються на високій моді – Louis Vuitton, Chanel, YSL, Prada, Hermès та Stella Mccartney. Зазвичай, pop-up storе виникають напередодні виходу лімітованих колекцій або значних дат в історії марки. Pop-up stores, які стали стійкою тенденцією до індустрії моди, все частіше використовуються для благодійних проєктів.

Партнери проєкту

Бізнес-центр “Парус” надав для проєкту частину свого вестибюля, в якому розмістився магазин. «Парус» – це сучасна офісна будівля класу А, загальною площею 69 000 кв. м. У бізнес-центрі розташовані офіси міжнародних корпорацій, а також великих українських бізнес-структур та громадських організацій.

Компанія Initia Events розробила та виконала дизайн благодійного магазину. Initia Events з 1997 року є одним із лідерів українського ринку event marketing.

Бренд Multivid (компанія «Біглобал Дженерал медіа») – виробник та інтегратор сенсорних панелей для індивідуальних та бізнес-комунікацій – надав інноваційний інтерактивний дисплей, який працює у просторі магазину.

Все, що продаватиметься в магазині, надано на спеціальних умовах партнерами проєкту:

woodville™ – нестандартний та стильний декор у стилі прованс, кантрі, гараж та лофт.

SmakoJАne – домашнє печиво, у приготуванні якого використовуються натуральні продукти без консервантів та стабілізаторів, що поєднують у собі незвичайні смаки солоної карамелі, лаванди та перцю чилі з шоколадом.

Kushch Natalia –ексклюзивні іграшки, створені в єдиному екземплярі дизайнером Наталією Кущ під брендом “Woolen Fusion” by Kushch Natalia.

BunnyLovesU – зворушливі м’які зайці від Насті Букалової.

KSENIYAKOVENKO – молодий український сімейний бренд, який спеціалізується на тонкому ручному розписі тканини.

«Зробив тато» – львівська майстерня іграшок, яка створює іграшки, святкові прикраси, блокноти та багато іншого для радості та розвитку дорослих та дітей.

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь до Павла Пімінова, директора з комунікації Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД»: +380 44 490 4805, P.Piminov@antiaids.org.