Проєкт Fashion AID у соціальних мережах: сексуальність, мода та благодійність

Проєкт Fashion AID у соціальних мережах: сексуальність, мода та благодійність

В останній уїк-енд серпня по столиці України прокотиться найяскравіша хвиля літа, що минає — танцювальний флеш-моб фанатів безпечного сексу.

У різних місцях Києва — це можуть бути як парки й площі, так і відкриті торгові центри – перехожі стануть очевидцями незвичайного перевтілення: молоді люди, що йдуть поруч, несподівано почнуть танцювати. На кожному з учасників спонтанного танцювального шоу буде футболка з колекції Fashion AID. Через деякий час танець закінчиться так раптово, як і почався, і його учасники як ні в чому не було розчиняться в натовпі.

Ініціаторами танцювального флеш-мобу стали фанати Fashion AID у Facebook, які запропонували всім, хто підтримує ідею безпечного сексу, любить і вміє танцювати, приєднатися до них. Репетиції вже почалися, рухи можна вивчити й дистанційно, відео з перших тренувань викладено на сторінці проєкту Fashion AID у Facebook: «live, we dance, we make love!!! Усі ми любимо танцювати, тусити, і секс теж чудове заняття, особливо якщо безпечний ))), – сказали ініціатори флеш-мобу, — Так і футболки реально круті! Якщо чесно, то вони й стали стимулом ))). А все інше — патетика ))»

Точний час та місця проведення акції організатори тримають у суворому секреті. Але в цьому-то і вся фішка! Спробуй упіймати хвилю танцювального флеш-мобу!

Природно, сам Fashion AID не міг не підтримати своїх друзів по соціальній мережі й, натхненний їхньою ідеєю, пообіцяв кожному, хто опиниться в потрібен час у потрібному місці й встигне зняти дійство, подарунок – фірмову екосумку Fashion. Відео та фотографії необхідно відправити на адресу: info@fashion-aid.in.ua не пізніше 1 вересня 2010 року.

Флеш-моб, згідно з Вікіпедією, — це заздалегідь спланована (за допомогою інтернету або мобільних телефонів) масова акція, в якій велика група людей раптово з’являється в громадському місці, протягом декількох хвилин вони виконують заздалегідь обумовлені дії абсурдного змісту і потім одночасно швидко розходяться. Сама назва виникла від англійського flash mob: flash — спалах; мить, мить; mob – натовп. Тобто перекладається як «спалах натовпу» або як «миттєвий натовп».

Все уявлення розраховане на випадкових глядачів (фомичів), у котрих виникають неоднозначні почуття: повне нерозуміння, інтерес, а іноді й відчуття власного божевілля. При цьому мобери, створюючи незрозумілу й абсурдну ситуацію, поводяться в неї так, ніби для них це цілком нормально і природно: серйозні особи, ніхто не сміється, всі знаходяться в здоровому глузді, тверезі й осудні.

Перший флеш-моб був намічений на 3 червня 2003 року в Нью-Йорку, США, але його проведенню завадила заздалегідь попереджена поліція. Організатори уникнули цієї проблеми при проведенні другого флеш-мобу, який відбувся 17 червня 2003 року. Учасники прийшли в заздалегідь певне місце, де вони отримали інструкції з приводу остаточного місця і часу прямо перед тим, як він починався.Приблизно двісті людей (за іншими джерелами — 150) зібралися навколо одного дорогого килима в меблевому відділі універмагу «Macy’s» і стали говорити продавцям, що живуть разом на складі в «приміській комуні» на околиці Нью-Йорка і прийшли купити. Вже за кілька днів хвиля акцій прокотилася по Америці та Європі.

Перші російські акції були організовані через ЖЖ і відбулися одночасно в Санкт-Петербурзі та Москві 16 серпня 2003 року. Їхні учасники з незрозумілими табличками зустрічали на вокзалі пасажирів, що приїхали поїздом. Перші українські моби пройшли також 16 серпня в Дніпропетровську та Києві практично одночасно. 23 серпня перший флеш-моб відбувся в Одесі.